niedziela, 11 czerwca 2017

Szanghaj w chmurach


15 sekund windą wystarczy, żeby znaleźć się 400 metrów nad ziemią. Tzw. " perła orientu" ma 468 metrów wysokości. Po krótkiej jeździe widoki zapierają dech w piersiach. Największe wrażenie robi oczywiście szklany taras. Jeden krok i pod stopami można mieć cały Szanghaj.
Z tego wszystkiego zapomniałem zrobić zdjęcie, które by to dokumentowało, ale w internetach jest tego mnóstwo, więc każdy może zobaczyć.















Spodobał Ci się ten artykuł?

 
Oto kilka podobnych:
Chińskie zabawy na plaży [+18]
Hainan- chińskie Hawaje
Zatoka Halong

13 komentarzy:

  1. Cudowne widoki na piękne miejcie na ziemi :) W takim widoku można się z łatwością zakochać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki, szczególnie te nocne!

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba moje ulubione miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne widoki. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia. Na pewno będę częściej odwiedzała tego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja i zdjęcia. :) Z przyjemnością przeczytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym bardzo chciała odwiedzić to miasto...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta relacja. Uwielbiam oglądać tego typu blogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe miejsce. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić tę część świata.

    OdpowiedzUsuń